poniedziałek, 1 sierpnia 2011

galaxy magic wzór

Ostatnio zauważyłam ,iż na różnych czatach coraz częściej poruszany jest temat galaxy wzoru . Jest wiele jego zwolenników jak i przeciwników. Dzisiejszy artykuł będzie w całości poświęcony temu magicznemu motywowi . Zapraszam Was wszystkich do komentowania i wyrażania opini !:)



















W następnym poście poruszę temat religi w świecie mody . 
                                                                                            pozdrawiam , valentine

9 komentarzy:

  1. mi te wzory sie bardzo podobaja:)
    fajny blog!:)

    http://jula-locanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie do końca jestem przekonana do tego wzoru... Zrobił furorę, ale mnie to nie rusza... Może kiedyś się przekonam? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rowniez poswiecilam notke temu oto motywowi ,jak i moustache ,zapraszam do czytania ;)

    trampki sa swietne ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nie do końca jestem przekonana;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze to nie podoba mi się, ale to kwestia gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje ;*
    Ja uwielbiam wzór galaxy .Szczególnie podoba mi się na leginsach.
    Obserwuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey, to ja, Kama z loveit.pl :).
    Dodaję Cię do obserwowanych.
    Co do tego wzoru to jeszcze nic mi nie wpadło w oko, bym go pokochała. A Ty masz coś takiego?
    www.k-a-m-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. AAAAAAH TAK KOCHAM TEN WZÓR . NAJBARDZIEJ PODOBAJĄ MI SIĘ TE BUTY Z 2 ZD XD POKOCHAŁAM JE!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. i love galaxy print ! super blog :)

    OdpowiedzUsuń